Det er vel næppe gået nogens næse forbi, at der er noget der hedder sociale medier, og at de spiller en kæmpe rolle i vores hverdag.

Fra at være et underholdende element hos den unge del af befolkningen, er de sociale medier med tiden blevet et markedsføringsværktøj for virksomhederne. Her er det nemlig muligt at møde sine kunder og interessenter i øjenhøjde. Og det ønsker vi også at gøre i Danske Byggecentre. At møde dem som har indflydelse på hvordan butikken skal køres, hilse på nuværende og fremtidige medarbejdere/kolleger og ikke mindst lytte til dem, som handler hos os.

Ved at være tilstede på de sociale medier, som Twitter og LinkedIn, håber Danske Byggecentre, at få skabt opmærksomhed om branchens ønsker og budskaber. Specielt ønsker vi at komme i dialog med interessenterne i branchen og politikerne på Christiansborg, de har begge indflydelse på vores dagligdag.

Derudover har Danske Byggecentre – specielt via instagram og Facebook – forsøgt at vise branchen fra nye og mindre kendte – ikke desto mindre interessante – sider. Ved på denne måde at ”invitere” folk ind i vores verden, håber vi at kunne skabe interesse om branchen. Målet er vise de muligheder, der er og der igennem få flere og bedre elever til branchen.

Følg os og spred vores budskab – for det er også dit
De sociale medier er intet værd uden dig. Ved at følge, like og kommentere vores opslag, er du med til at gøre andre opmærksom på vores fantastiske branche – og den hjælp har vi brug for.

Nedenfor er direkte links til de steder vi søger at gøre vores indflydelse gældende:

www.instagram.com/dkbyggecentre

www.twitter.com/dkbyggecentre

www.linkedin.com/company/danske-byggecentre

www.instagram.com/karrierestigen

www.facebook.com/karrierestigen

www.youtube.com/user/danskebyggecentre

Kom og være en del af en spændende branche.

Du kan læs mere om vores aktiviteter på de sociale medier i DBs årsberetning 2016 (side 18 til 21). Specielt i forbindelse med Folkemødet, BYGGERI’16 og Karrierestigen har der været stor aktivitet i det forgangne år.