Ny kampagne hos Danske Byggecentre skal bringe historier fra medlemmernes hverdag i form af billeder. Vi vil have jer, vores medlemmer, med i denne kampagne. Derfor kan I vinde en iPad med jeres deltagelse.

De sociale medier fylder mere og mere i vores hverdag både i privatlivet og på arbejdspladsen. Derfor vil vi bruge de sociale medier til at gøre op med fordommen om, at det er usexet at arbejde i et byggecenter. Vi skal have de unge til at sælge byggematerialer og rådgive i millionprojekter frem for at sælge sokker i en tøjbutik.

Kampagnekonkurrencen er allerede skudt i gang, og vi har fået bragt billeder fra Davidsen, Johannes Fog og XL-BYG. Flotte og interessante billeder er det blevet til, som viser forskellige vinkler fra vores medlemmers hverdag.

Konkurrencens essens er, at du som medarbejder i et byggecenter kan bringe billeder via instagram fra din hverdag. Du overtager dermed Danske Byggecentres instagramprofil i en hel uge, hvor du kan berige os med flotte billeder af forskellige udstillinger, rådgivningssituationer, butikken, lageret og medarbejderne. Vi glæder os til at se, hvad du kan finde på.

Vi søger følgende: salgsmedarbejdere, kørende sælgere, lagermedarbejdere, direktører, chauffører, elever etc.

For at vinde en iPad skal du:
Tilmelde dig konkurrencen på st@bdb.dk  og skriv kontaktoplysninger, evt. instagramprofil og firmanavn.

Vinderen bliver kåret på en vurdering af følgende:

  • Få flest følgere i din instagram uge.
  • Bringe flotteste billeder.
  • Flest forskellige vinkler og situationer.

 OBS! Regler:

  • Det er ikke tilladt at bringe deciderede tilbud, priser etc. fra jeres butik.
  • Max 3 billeder pr. dag.

Yderligere oplysninger får du tildelt, når din uge begynder.

Her er et udpluk af billeder fra instagram profilen. Se mere her.

172 34685