Vi har hermed fornøjelsen af at udgive Danske Byggecentres Årsberetning 2016, som igen i år sætter fokus på nogle af de vigtigste aktiviteter og begivenheder fra branchen i det forgangne år.

Som det fremgår af titlen ønsker vi en mere synlig branche ikke kun over for politikerne, men også for de unge, driftige mennesker ude i samfundet. Derfor kan du bl.a. læse om det fokus vi har sat på budskabet om vores spændende branche. Vi er alle være med til at gøre branchen synlig.

I afsnittet om den altid populære BYGGERI-messe har vi fokus på den synlighed som både byggecentre og leverandører leverer – ikke kun til hinanden, men også til de andre faggrupper i branchen. Vi er alle med til at gøre vores branche synlig – det er derfor ”… de kommer i busser – i tusindvis og de er seriøse”.

Det erhvervspolitiske arbejde, som Danske Byggecentre dagligt er involveret i, er heller ikke glemt. Læs bl.a. om deltagelsen på Folkemødet eller muligheden for at kvalificere sig til at blive BedreBolig-partner.

Danske Byggecentre ønsker branchen god læselyst og et fremgangsrigt 2017.

Læs årsberetningen her.