BYGGERI

BYGGERI’18 – Byggebranchens mødested!

Nu er det tid for medlemmer, udstillere og byggeriets fagfolk at begynde at glæde sig til næste års store begivenhed i byggebranchen – BYGGGERI’18. Forberedelserne er for længst startet hos Danske Byggecentre og messeudvalget, der planlægger en lang række spændende nye tiltag.

Byggeriets Klimapriser

Byggeriet Klima-, Energi- og Miljøpris uddeles igen på BYGGERI’18. Nomineringskomitéen er på plads og tæller repræsentanter fra samtlige organisationer inden for byggeriet. Se Nomineringskomitéen her.

De nominerede produkter, løsninger og strategier offentliggøres primo 2018 og vil blive kraftigt markedsført over for relevante målgrupper, herunder vil der blive gjort en ekstra indsats over for de projekterende og større entreprenørfirmaer.

De nominerede produkter, løsninger og strategier - og vindere - vil fremgå af BYGGERI’18 app’en, og de vil blive udstillet på Danske Byggecentres stand på messen.

Du kan læse mere om klimapriserne her, samt se hvem der tidligere har vundet.

I 2018 gøres messekataloget digitalt
– ingen trykte udgaver!

Det digitale messekatalog vil findes på messens hjemmeside og app, så du har kataloget ”i hånden” før messen og kan forberede dit besøg og ikke mindst på messen, hvor kataloget kan guide dig rundt på messen. Det digitale messekatalog giver desuden udstillerne mulighed for at lægge YouTube videoer i deres firmafortegnelser, hvor de kan give de besøgende ekstra information om firmaet, demonstration af nyt produkt m.v.

BYGGERI’18 app’en vil således være messekataloget på messen, hvor du på en nem og overskuelig måde kan orientere dig om udstillere, varegrupper og standplaceringer ved hjælp af helt nye søgefunktioner.

Ny feature på app’en er f.eks., at ved et klik på en stand på halplanen kommer udstillerens navn frem. Klikker man på udstillerens navn i firmafortegnelsen vises standen på halplanen. App’en viser desuden vej på halplanen fra den stand, du står ved til den stand, du gerne vil besøge.

Du kan også orientere dig om de mange events, der foregår rundt på standene samt om spisesteder og de respektive menuer, du kan få der.

BYGGERI’18 app’en kan downloades ved registrering, via QR koder i annoncer og på plakater, via messens hjemmeside, adgangskort m.v.

Til de få, der absolut ikke er digitale, vil der blive trykt ark med halplan, udstillerliste og oversigt over spisesteder, som de besøgende kan tage ved indgangene.

Der vil ved begge indgange, rundt på arealet og på Danske Byggecentres stand desuden være pc/skærme, hvoraf det digitale messekatalog fremgår, og hvor den besøgende kan søge oplysninger.

Vi vil så gerne, at I bliver lidt længere …
ud på eftermiddagen

Dette er en appel fra de udstillende leverandører til de besøgende.

Det har fået messeudvalget til at gøre noget aktivt for, at de besøgende dagligt bliver længere på BYGGERI’18. Det er således besluttet i messeudvalget, at der hver dag kl. 15.30 trækkes lod blandt de besøgende om:

Formel 1 rejse til Barcelona i maj 2018 for 4 personer

Inkl. fly og 3 overnatninger, transport til banen, tribunepladser samt ”Racenight”
med Formel 1 ekspert Peter Nygaard til en værdi af ca. kr. 50.000

For at kunne deltage i lodtrækningen skal den besøgende være elektronisk registreret, være ankommet og scannet på messen den pågældende dag samt være til stede på messen kl. 15.30 for at modtage præmien, som overrækkes på Danske Byggecentres stand. Den heldige vinder trækkes fra registreringsdatabasen.

Vinderen kan tage 3 personer med på rejsen, hvoraf en af dem skal være en kontaktperson fra et af Danske Byggecentres medlemsforretninger.

Der trækkes lod om i alt 4 rejser af 4 personer (en vinder pr. dag) den 13.- 16. marts 2018 på BYGGERI’18, så vil man besøge messen, er det en god idé at være online registreret og være til stede på messen kl. 15.30.

Stor tilfredshed med BYGGERI’16

Meldingerne var soleklare i de tre tilfredshedsanalyser, der blev foretaget af IFO–Instituttet for Opinionsanalyse efter BYGGERI’16:

Vurdering blandt Danske Byggecentres medlemmer er følgende:

• 87 % er meget tilfredse/tilfredse med BYGGERI’16 og udbyttet af deres besøg

• 90 % er meget tilfredse/tilfredse med markedsføringen af messen

• 86 % finder, at messen er en meget vigtig/vigtig profilering over for kunder, og

• 80 % af DBs medlemmer er desuden meget tilfredse/tilfredse med det faglige og informative niveau hos udstillerne

Udstillerne bedømte messen således:

• 95 % er tilfredse med deres deltagelse på messen

• 86 % er meget tilfredse/tilfredse med udbyttet af deltagelsen

• 89 % er meget tilfredse/tilfredse med markedsføringen af messen

• 90 % er meget tilfredse/tilfredse med de besøgendes seriøsitet og kvalitet

• Herudover finder 89 %, at deltagelsen på messen er en meget vigtig/vigtig markedsføringsmæssig profilering over for kunder, og

• hele 90 % havde allerede besluttet at deltage på BYGGERI’18. Kun 2 % ønskede ikke at deltage

Og sidst men ikke mindst er holdningen blandt de besøgende:

• Hele 92 % er tilfredse med BYGGERI’16 og udbyttet af deres besøg

• 96 % af de besøgende vægter den personlige dialog med udstillerne på messen højt og

• 79 % har allerede nu besluttet at besøge messen i 2018. Kun 4 % svarer nej til det spørgsmål.